سوگواره شعر خادم الرضا(ع) با حضور ۱۱۰ شاعر و هنرمند کشوری در مشهد برگزار شد امام رضا (ع)؛ مردم داری به قاعده کرامت پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه حال و هوای متفاوت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) هنگام شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور+ ویدئو پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد + فیلم و عکس تغییر در برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) + ویدئو زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا برداشتند + فیلم جشن «امام رضایی‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۱ هزار جشن «زیر سایه خورشید» در کشور، دل‌های عاشقان را روانه حرم امام مهربانی‌ها کرد برگزاری جشن خیابانی خانوادگی در شب ولادت امام‌رضا‌(ع) جشنواره امام‌رضا‌(ع) بر ترویج معارف اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه دارد آماده‌سازی پوش ضریح مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) یادی از شهید محمدمهدی خادم الشریعه | مجاور ابدی ایوان طلا دهه کرامت؛ فرصتی برای بازخوانی شاخصه‌های کرامت درباره حدیث سلسله‌الذهب | دژ توحید و امامت در کلام حضرت رضا(ع) همه چیز درباره مهمانسرای حضرت رضا علیه السلام | بفرمایید برکت اختتامیه جشنواره شعر ملی کودک و نوجوان رضوی برگزار شد + فیلم آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات
سرخط خبرها

برگزاری پویش نایب الزیاره در ۲۳ ذی‌القعده| مشهد‌ی‌ها نایب الزیاره شهدای مدافع حرم می‌شوند 

  • کد خبر: ۱۶۸۲۸۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
برگزاری پویش نایب الزیاره در ۲۳ ذی‌القعده| مشهد‌ی‌ها نایب الزیاره شهدای مدافع حرم می‌شوند 
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری پویش نایب الزیاره به مناسبت روز زیارتی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلیل بامشکی  اظهار کرد: ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی مخصوص امام هشتم(ع) امسال مصادف با دوشنبه ۲۲ خرداد ماه است و به همین مناسبت نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است. 

وی افزود: یکی از برنامه های همه ساله در این روز تشرف گروهی به حرم مطهر رضوی است که امسال نیز به صورت ویژه ای در مسیرهای منتهی به حرم برگزار می‌شود. 

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از سنت های زیبای زیارت بحث زیارت نیابتی است.  در این رسم معنوی زایرین آقا به نیابت از کسانی که یا توان حضور و سفر به مشهد را نداشته ویا در قید حیات نیستند زیارت می‌کنند. امسال نیز این پویش زیبا را در روز زیارتی آقا خواهیم داشت و زائرین و مجاورین آقا به نیابت از جاماندگان و درگذشتگان، مضجع منور رضوی را زیارت خواهند کرد.  

وی افزود: همچنین به صورت گروهی، خانواده های شهدای مدافع حرم، جانبازان، معلولین و برخی دیگر از خانواده شهدا که در مشهد هستند در این روز به نیابت از ۲۳۰ شهید مدافع حرم طی برنامه ای ویژه به حرم مطهر رضوی مشرف می‌‌شوند. 

گفتنی است خانواده های مشهدی می‌توانند در روز دوشنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۶:۳۰ از پایین پای حضرت، میدان شهدای گوهرشاد (پنجراه پایین خیابان) به صورت گروهی به همراه خانواده شهدا، جانبازان و معلولین به بارگاه ملکوتی حضرت مشرف و در این طرح معنوی شرکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->